Kongeåstiens samarbejdspartnere
Kongåstiprojektet strækker sig helt tilbage til 2015, hvor etaperne i Esbjerg og Vejen Kommune blev indviet. I 2026 indviede Kolding Kommune de sidste to etaper frem til Kongeåstiens udspring.
Stiprojektet er støttet af Den A.P Møllerske Støttefond og en række andre fonde samt mange frivillige timer og samarbejder med lokale borgere, foreninger og private lodsejere.